درز انبساط الاستومری

همه چیز در مورد درز انبساط الاستومری

از مسائل مهمی که در امر ساخت و ساز به آن توجه خاصی می‌شود، مقاوم‌سازی است. برای این مسئله راهکارهای مختلفی وجود دارد که هر کدام باید در جایگاه خود به‌گونه‌ای انتخاب شوند که کارآمد باشند. کمک گرفتن از افراد متخصص در این زمینه می‌تواند بسیار کارگشا باشد.

آیا شما از راه‌های مقاوم‌سازی سازه‌ها در برابر تغییرات دمایی اطلاعای در دست دارید؟ انقباض و انبساط مصالح در اثر بالا و پایین آمدن دما یکی از مشکلاتی است که با تغییر فصل‌ها با آن مواجه هستیم. در این مطلب قصد داریم تا شما را با درز انبساط الاستومری به عنوان یک راه‌حل در مقابله با خطرات تغییرات دما آشنا کنیم.

پوشش ضعف‌های بتن

در دنیای امروز در بسیاری از ساختمان‌ها و پل‌ها از بتن استفاده می‌شود. با اینکه این محصول توانایی‌های بسیار ارزشمندی دارد در برخی از موارد ضعف‌هایی از خود نشان می‌دهد. مسئله انعطاف را می‌توان به عنوان یک عیب بزرگ برای بتن در نظر گرفت که متخصصان راهکارهای زیادی برای رفع آن پیشنهاد شده است.

با افزایش و کاهش دما بتن دچار انبساط و انقباض می‌شود و این مورد می‌تواند آسیب‌هایی را به سازه وارد کند. از درز انبساط الاستومری می‌توان برای جلوگیری از آسیب رسانی در این مواقع استفاده کرد. متریال درز انبساط بسته به شرایطی که پروژه در آن انجام خواهد شد می‌تواند متفاوت باشد.

درز انبساط الاستومری چیست؟

در بسیاری از مکان‌ها برای کنترل تغییرات حرارتی مصالح از محصولاتی با ویژگی‌های خاص استفاده می‌کنند. این محصولات در برابر عوامل طبیعی مانند زلزله نیز مقاومت فوق‌العاده‌ای به سازه‌ها می‌دهند. درزهای انبساط که از لاستیک مخصوص تولید می‌شوند اغلب در پل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در این محصولات از کائوچوهای طبیعی، مصنوعی و قطعات فولادی استفاده می‌شود. شرکت‌های زیادی در این زمینه در کشور در حال فعالیت هستند که هر کدام از ترکیبات خاصی برای محصولات خود استفاده می‌کنند. این محصولات دارای مقاومت کششی، سایشی، مقاومت در برابر خوردگی، در برابر پارگی، ضرب و لرزها و ... هستند که در موقعیت‌های مختلفی می‌توان از آنها بهره برد.

مزایای درز انبساط

این محصولات در ساخت سازه‌های مختلف اهمیت بسیار زیادی دارند و به همین دلیل پژوهش در این‌باره توسط متخصصان انجام می‌شود و تولیدات آپدیت‌شده و به‌روزی به بازار معرفی می‌شود. از مزایای این محصول‌ها می‌توان به مقاومت شیمیایی آنها در برابر مواد خورنده و پایه نفتی اشاره کرد.

تنوع محصول یکی دیگر از مزایای درزهای انبساط الاستومری است که در مدل‌های مختلف تولید می‌شود و به همین دلیل در اماکن زیادی می‌توان از آنها استفاده کرد. مقاومت بالا در برابر اشعه نور خورشید، قابلیت جذب صدای وسایل نقلیه، خاصیت آب‌بندی و ... از دیگر مزایایی است که این قطعات دارا هستند.

استاندارد درز انبساط

هر مجموعه‌ای با توجه به مواد اولیه‌ای که دارد لازم است از استاندارد مشخصی تبعیت کند. محصولاتی که این استانداردها در آنها رعایت نشده باشد، نباید در سازه‌ها مورد استفاده قرار داد. شرکت صدراپل که از قدیمی‌ترین مجموعه‌ها در این زمینه است موفق شده تا به بهترین الگوهای جهانی دست یابد.

این شرکت درزهای انبساط را در استانداردهای اروپایی GUMBA ، SHW و MULTIFLEX تولید می‌کند. لازم به ذکر است که صدراپل قادر به تولید این محصولات در استانداردهای بین‌المللی AASHTO M297 و CNR 10018 شده است که پیشرفت این صنعت را در ایران گواه می‌دهد.

نصب درز انبساط الاستومری

با توجه به اینکه این یک حرفه کاملا تخصصی است و نصب محصول باید با محاسبه و مهندسی شده انجام شود، نمی‌توان کار را به افراد غیر ماهر سپرد. حتما می‌دانید که این درزهای انبساط به صورت میلی‌متری وظیفه خود را انجام می‌دهند و به همین دلیل نصب آنها باید به مجموعه معتبری سپرده شود.

ما در صدراپل می‌توانیم در این زمینه به شما کمک کنیم تا شما مرغوب‌ترین و باکیفیت‌ترین درزهای انبساط را در پروژه‌های خود به کار بگیرید. با مراجعه به رزومه ما در سایت می‌توانید موارد نصب سال‌های گذشته را مشاهده کنید. ما مفتخریم که در این زمینه توانسته‌ایم در کشور خوش بدرخشیم و رضایت مشتریان را جلب کنیم.

قیمت درز انبساط الاستومری

یکی از پارامترهای مهمی که همیشه حائز اهمیت بوده بحث قیمت است. برخی از محصولات که مواد اولیه آنها از واردات تامین می‌شود قطعا قیمت بالایی خواهند داشت. خوشبختانه در تولید درز انبساط الاستومری تنوع محصول زیاد است و هر کس با توجه به نیاز خود می‌تواند درخواستی داشته باشد.

از عوامل موثر بر قیمت درز انبساط می‌توان به نرخ ارز، میزان خرید، مواد اولیه، استاندارد و ... اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید با شماره تلفن‌های مندرج در سایت با ما در صدراپل در تماس باشید.

صدراپل تامین کننده درز انبساط کشور

ما در این مجموعه با بیش از 10 سال سابقه توانسته‌ایم انواع درز انبساط از قبیل الاستومری، شانه‌ای، تک فاصله‌ای و مدولار را تولید کنیم و خدمت رسان مردم شریف ایران باشیم. استفاده از دستگاه‌های مدرن و تجهیزات پیشرفته کمک کرده تا در این زمینه با برندهای اروپایی رقابت کنیم و خوشبختانه با اعتماد مردم توانسته‌ایم به موفقیت‌هایی دست یابیم.

اگر شما نیز قصد خرید درز انبساط الاستومری یا موارد دیگر را دارید می‌توانید به سایت مراجعه کنید و با مسئولین ذیربط در ارتباط باشید.

جمع بندی

در ساخت سازه‌ها به مواردی مانند مقاومت کششی، سایشی و ... توجه می‌شود که بتن در این زمینه از خودش ضعف نشان داده است. در این مطلب سعی داشتیم تا شما را با درز انبساط الاستومری آشنا کنیم که یکی از راه‌حل‌های رفع نقص بتن در سازه‌ها محسوب می‌شود.

در پل‌ها، پارکینگ‌ها، ساختمان‌ها و ... این درزها کاربرد دارند و به همین دلیل در انواع مختلف تولید می‌شوند. برای خرید درز انبساط می‌توانید با ما در صدراپل در ارتباط باشید تا بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات را در اختیارتان قرار دهیم.

 
 
صدرا پل